سلامببینید دوستای عزیزم.باتوجه به تجربه ی قبلیم،میدونم که خیلی از شما خواهید پرسید که چرا صفحه ی اول وبلاگم انقد خالیه؟؟؟
ببینید من توی جواب فقط میتونم بگم که من به نظم خیلی اعتقاد دارم.
بنابراین:ازتون میخوام که برای اینکه مطالب مورد نظرتونو پیدا کنید،به قسمت موضوعات برید.خیلی مرتب براتون آماده کردم.درضمن میتونید از جستجو هم استفاده کنید.
******
***********
*******************
امکان جدیدی که توی این وبلاگ براتون بوجود آوردم اینه که میتونید سوالات حقوقیتون رو بپرسید.منم از بهترین وکلای دادگستری که باهاشون ارتباط دارم براتون جواب میگیرم.یه جور مشاوره حقوقی رایگان دیگه.فقط حواستون باشه که واسه اینکه جواب دقیق بگیرید باید دقیق سوال کنید.
توجه : شاید بعضی وقتا طول بکشه جواب بدم.چون باید وقت بگیرم.البته نمیذارم بیشتر از سه روز طول بکشه.یادتون نره.دقیق سوال کنید.
*******************
***********
******
#######
درمورد بیمه هم اگه سوالی داشتید مطرح کنید.به جرات میتونم بگم جوابی که براتون میگیرم حتی از استاد دانشگاه های مربوط به دروس بیمه هم نمیتونید گیر بیارید.
#######
حواستون باشه : سعی کنید سوالاتتون رو (اگه طولانیه) برام ایمیل کنید.آدرس ایمیل هم که میدونید.(azimi.dadparvar@gmail.com)اینجوری زودتر به جوابتون میرسید.البته یادتون نره بعد از ایمیل کردن توی قسمت نظرها بهم خبر بدید.